FAQ

FAQ - Dieta

 

Z ilu posiłków składa się całodzienny zestaw ?

Zalecamy spożycie 5 posiłków dziennie w odstępach 3 godzinnych. Jednak to od Ciebie zależy ile posiłków chcesz od nas otrzymywać.

Do kogo skierowana jest dieta ZDROWE GOTOWE ? 

Nasza dieta skierowana jest do osób, które chcą się zdrowo odżywiać, schudnąć lub utrzymać prawidłową masę ciała. 

Jaka kaloryczność diety będzie dla mnie najlepsza ?

Zapotrzebowanie na energię uzależnione jest od wielu czynników, m.in. od płci, wieku, masy ciała, wzrostu, aktywności fizycznej. Napisz do nas na chacie, a nasz dietetyk pomoże Ci w doborze diety najlepszej dla Ciebie.

Ile kg i w jakim czasie schudnę stosując dietę ZDROWE GOTOWE ?

Racjonalne odchudzanie bez efektu jojo to utarta 0,5-1,5 kg/tydzień. Jest to kwestia bardzo indywidualna.

Czy mogę odgrzewać jedzenie w mikrofalówce nie wyjmując go wcześniej z pojemnika ?

Tak, zapakowane jedzenie można odgrzewać w mikrofalówce, po wcześniejszym usunięciu folii. Na opakowaniu znajduje się informacja czy dany posiłek należy podgrzać oraz czy smakuje on lepiej „na ciepło” czy „na zimno”.

 

 

 

FAQ - Zamówienie i dostawa

 

Jak złożyć zamówienie ?

Zamówienie możesz złożyć online na stronie zdrowegotowe.pl lub telefonicznie pod numerem 530 000 552. Polecamy założenie konta online, gdyż daje ono wiele możliwości, m.in. samodzielne wybieranie dań z menu.

Jak działa system online ZDROWE GOTOWE ?

Dzięki systemowi online możesz samodzielnie ustalać harmonogram dostaw, wybierać te posiłki, które lubisz, a także oceniać menu. Jesteśmy pierwszą firmą w Polsce, która daje takie możliwości.

Czy mogę zmienić miejsce dostawy ? 

To co nas wyróżnia to elastyczność, dlatego możesz dokonać wszelkich zmian. Pamiętaj, żeby zrobić to 1 dzień roboczy przed planowaną dostawą, do godziny 11:00. Oczywiście są takie zmiany, których wprowadzenie nie będzie możliwe z przyczyn technicznych, np. jeśli nasz kierowca nie jest w stanie  zrealizować dostawy w danej dzielnicy do godziny 4. Zmiany miejsca dostawy zawsze odbywają się telefonicznie. Podczas rozmowy nasz konsultant poinformuje o możliwościach wprowadzenia zmian.

Na jaki okres czasu mogę zamówić dietę ? 

Dowolny. Im dłuższy okres tym korzystniejsza cena.

Czy mogę wstrzymać dostawę diety, a następnie ją wznowić? 

Istnieje możliwość wstrzymania dostaw. Wszystkich zmian należy dokonywać w systemie online na stronie zdrowegotowe.pl lub telefonicznie. Należy pamiętać, że wstrzymanie dostaw, zmiana adresu dostawy oraz wybór menu musi odbyć się z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym. Informacja o czasie wprowadzenia zmiany wyświetlana jest w kalendarzu dostaw po kliknięciu w konkretny dzień.

Co w momencie, gdy nie wybiorę konkretnych dań ?

Otrzymasz posiłki zgodnie z wybranym wariantem domyślnym.

Na jakim obszarze działa catering dietetyczny ZDROWE GOTOWE ? 

Zestawy Zdrowe Gotowe trafiają pod drzwi naszych Klientów na terenie Warszawy i okolic. Na stronie głównej w zakładce kontakt możesz sprawdzić czy Twój adres znajduje się w obszarze dostawy.

W jaki sposób dostarczane są diety Zdrowe Gotowe ?

Diety dostarczane są w hermetycznie zgrzanych pojemnikach spakowanych razem w torbę papierową. Nasz kierowca zostawia torbę w wybranym przez Ciebie miejscu.

W jakich godzinach mam spodziewać się dostawy ?

Dostawy odbywają się w godzinach porannych. Skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia szczegółów dotyczących dostawy. 

Ciasteczka to jedyna niedietetyczna rzecz u nas. Korzystamy z nich w celu świadczenia usług. Zmiana ustawień plików cookie jest możliwa w każdym momencie.